Kunnen de botten in een vinger alleen breken of kneuzen als ze naar achter gedrukt worden, of ook als ze naar voren gedrukt voren ?

Met naar voren gedrukt worden bedoel ik, wat je met je vingers doet als je bijv. een vuist maakt dan gaan je vingers naar voor.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Het beste antwoord

Duw (voorzichtig) je onderste vingerkootje maar naar voren, dan zul je zien dat het antwoord ja is.