Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Wat is het idee achter geluidwerende koptelefoons?

Ik werk in een kantoortuin en heb moeite om mezelf af te sluiten voor de vele prikkels om me heen. Om mijn werk goed en snel te kunnen doen is dat soms wel noodzakelijk. Bestaat er technologie om dat geluid helemaal af te sluiten? Ik heb het dan over geluid van luid pratende en discussiërende mensen om me heen.

Toegevoegd na 35 minuten:
De titel is niet helemaal goed, ik zoek eigenlijk gewoon iets om geen last te hebben van discussies om me heen als ik aan het werk ben op kantoor.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
834

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (2)

Ja hoor die bestaat.
je hebt ze in oordopjes:
http://www.oordopjes-kopen.nl/popup_image.php?pID=202
Maar ook in hooftelefoon.
http://www.oosterbaan.nl/safety/pages/popupc.php?image=../../upload/media/afbeeldingen/Uvex oorkap 2.jpg&titel=Originele foto
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Oordopjes heb ik ooit al eens geprobeerd, maar die laten toch nog teveel geluid door. Die industriële koptelefoons zijn wel een aardig idee, ook al lijken ze me vooral bedoeld om heel erg hard geluid tegen te gaan. Maar dat werkt misschien ook wel. Het geeft meteen een leuk signaal af naar de collega's. Thx
Alpine WorkSafe, Gehoorbescherming.
Door de speciale geluidsfilters blijven gesprekken mogelijk.
Door de prettige pasvorm de hele dag inhouden
Lange levensduur.

Antigeluid wordt toegepast in een gehoorapparaat. Het is mogelijk om met heel weinig vermogen ongewenst geluid effectief te dempen. misschien kan een gehoorwinkel je helpen.

Mensen die in fabrieken werken gebruiken op maat gemaakte oordopjes.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding