Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Is dit wel goed met ongesteld zijn?

Ik ben nu vijf keer ongesteld geweest ik weet dat het onregelmatig is maar het ging zo
1. 21/1/11 eerste keer duurt 7 dagen
2. 9/3/11. Verschil 47 dagen duurt 3 dagen
3. 25/3/11 verschil 16 dagen. Duurt 2 dagen
4. 10/4/11 verschil 15 dagen. Duurt 3 dagen
5. 24/4/11 verschil 11 dagen. Duurt ? Dagen

Ik vind het wel heel kort achter elkaar en ook kort ongesteld dan is het in het begin eerste uur veel en daarna niet meer wie kan me helpen?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
752

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

In het begin is het vaak onregelmatig. Na een tijdje word het vanzelf regelmatiger. Als je het echt niet fijn vind om elke keer door je ongesteldheid te worden verrast, kun je bij de huisarts om de pil vragen. In de week dat je deze niet inneemt word je ongesteld.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

De eerste periodes zijn meestal heel onregelmatig.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Klopt.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Valt mee. Als ik ongesteld ben, is dat maximaal 5 dagen, waarvan alleen de eerste 2 dagen zwaar. Daarna komt er incidenteel wel iets uit, maar niet veel. Het kan ook zijn dat er dan een dag niets uitkomt, maar de dag daarop weer wel. Op zich geen probleem, maar ik zou dan toch maandverband of zo voor de zekerheid dragen.
Maak je dus geen zorgen over de duur van de menstruatie.
Waarschijnlijk komt dit doordat je hormoonhuishouding nog niet goed is afgesteld maar omdat hierdoor ijzertekort kan ontstaan zou ik toch even naar de dokter gaan.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding