Word je misselijk van een insuline intolerantie test?

Later vandaag krijg ik de test ( vrijdag) ben. Bang voor overgeven ect. Kan dat gebeuren ?

Weet jij het antwoord?

/2500

Het beste antwoord

Vanuit 2 x eigen ervaring met deze ITT, kan ik je misschien geruststellen!? Bovendien (gebeurt nu al veel vaker) mag je er bij liggen tijdens onderzoek en helpt ook al iets tegen de kans op misselijk worden ;) Zodra er insuline wordt ingespoten KAN je een licht gevoel in je hoofd krijgen en wat klam worden, soms licht misselijk maar dat is meer zoals "misselijk van de honger-gevoel" zonder de directe drang tot braken ;) Kort erna is dan ook deze test al weer afgelopen en mag je ook iets eten en ben je ook deze narigheid wel weer vlot vergeten! Wens je alsnog wel sterkte natuurlijk! Oja hier vond ik nog een url zonet : http://www.lumc.nl/home/0001/12556/19997/80327015131441#n5 Heb je geen folder gekregen van je eigen ziekenhuis of lab? (komt wel op zelfde neer, en lees je ook de laatste regels ivm mogelijke zwangerschap nu? ;)

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord op die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100