Ik ben opzoek naar een strake zwembroek ivm vakantie in frankrijk, nu had ik wel wat leuks gevonden ik wordt alleen niet wijzer van de maten, help? :)

Ik heb m'n heup omtrek opgemeten: 83cm. Ik ben ongeveer 1,72 lang.

Nu heb ik de keuze uit 26", 28", 30" etc.. 40"

uit de reviews van kopers blijkt dat ik beter een maatje groter kan nemen, wat is mijn maat?

http://www.wiggle.co.uk/nl/speedo-endurance-plus-jammer-zwembroek/

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Het beste antwoord

Dan lijkt het mij dat je maat 34 moet hebben. Want daar hoort een heupomtrek 85 bij.
Amadea
11 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

ga uit van je "gewone"maat. 29/30 is in europese maat 46/48 s/m