ik heb een knobbeltje in mijn nek en weet nog altyd niet wat het is.naar welke dokter ga ik best om het na te laten kijken?

met welke bedoel ik wat voor soort .

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Het beste antwoord

Heb ik ook. Bij mij (en anderen die ik ken) is het een 'vetknobbel' Tientallen jaren geleden heb ik hem ontdekt. Gelijk naar de huisarts gegaan. Het kan absoluut geen kwaad. Voor je eigen gemoedsrust zou ik tóch een afspraak maken met je huisarts.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (4)

Gewoon simpelweg beginnen bij de huisarts. Hij kan je doorverwijzen!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Naar je huisarts. In veel gevallen heb je een doorverwijzing nodig. Hij of zij kan inschatten of het nodig is om je te verwijzen naar een dermatoloog, oncoloog of andere specialist. Misschien gaat het om een lymfekliertje en kan je doc je iig geruststellen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
kan je over dat lymfe ding wat meer ingo geven?
ikhet is gelocaliseerd vanachter in men nek links en is een klein bolletje en het is of lange tijd niet groter geworden
Eerst naar de huisarts en die stuurt je naar de juiste specialist, Mogelijk na het nemen van een biopsie in het ziekenhuis. Misschien constateert de huisarts dat het gewoon een vetbult is, die makkelijk verwijderd kan worden.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Eerst naar de huisarts gaan. Deze kan tijdens het palperen en de anamnese vaak wel een diagnose trekken, twijfelt hij echter aan de ernst van de knobbel dan laat hij een biopsie nemen in het ziekenhuis. Vaak is het gewoon een cyste, vetbult of opgezette klier.