Mexicaanse griep ?

Heb me maandag in laten inenten tegen mexicaanse griep en woensdag had ik vreselijke griepverschijnselen. Oa koorts diaree hoofdpijn steenkoud en spierpijn

Weet jij het antwoord?

/2500

Meld het bij de bijwerkingen van de griepprik en meld het ook bij jou huisarts. Er wordt gezegd dat er geen of nauwelijks bijwerking zijn, geloof jij dat nog?

jaha dat zijn de bijwerkingen gaat over met 2,3 dagen als het goed is was dar de eerste?

Inmiddels is het zaterdag, dus hoe is het nu? Als het alleen woensdag was, is het heel normaal, als je het nu nog hebt, dan ben je ziek, en was het een noodlottig toeval.

Jij bent een pechvogel.!!!!!!! Je had al een buikgriep onder de leden en nu lijkt het dat de griepprik de schuldige is. Nee hoor, maak je geen zorgen dit is echt toeval. Beterschap..

ik lees dat het je 2e prik was ik heb het ook gehad na mn 2 e prik donderdag laten zetten wat spierpijn en verstopte neus en zondag as ik ziek tot gisteren toe nu gaat get al wel weer mar vraag me af of het van de prik kwam

Spierpijn: Dat krijg je altijd na een prik. Hoofdpijn: ? Steenkoud: Energiegebrek. Diaree en koorts: ?

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100