Soms heb ik pijn in mijn ballen als ik net heb geplast, wat kan dit zijn?

Dit gebeurd niet vaak maar eens in de zoveel tijd.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Het beste antwoord

Dat is vreemd, want plassen heeft niet zoveel met je ballen te maken. Er is geen direct antwoord op je vraag te geven.

Als je dit sinds een paar dagen hebt, dan hoeft het helemaal niets te betekenen, en kan het zomaar opeens over zijn. Maar als de pijn verergert, of je hebt al langer dan b.v. een week last, bel dan je huisarts tijdens het telefonisch spreekuur, en vertel het probleem.

Je hoeft er helemaal niet direct langs. Je huisarts kan d.m.v. een paar slimme vragen bepalen, of het noodzakelijk is dat je even langs komt.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Nee dit heeft met plassen niets te maken,
Misschien te veel gefietst gesext o.i.d
12 jaar geleden
Mischien heb je teveel gemasturbeerd en heb je daardoor pijn...