Tips voor okselshaar verwijderen?

ik scheer mijn oksels wel maar ik heb altijd stoppels/builtjes en een soort van blauwe plek na het scheren. ik heb ook suiker wax/ontharingscreme/ontharingstrips geprobeert maar dat was voor mij ook geen succes... heeft iemand iets anders wat echt goed werkt??

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Het beste antwoord

Koude hars werkt minder goed dan warme hars, dit zou je eens professioneel kunnen laten doen, of aanschaffen en het zelf doen, er bestaan speciale harsapparaten waarmee dit eenvoudig gaat. Je hoeft niet van die dure strips aan te schaffen, met in repen gescheurde oude katoenen lakens gaat het net zo goed, verzorg je oksels na het harsen met speciale olie, dan hersteld de huid goed en snel.

Toegevoegd na 1 minuut:
Breng de hars aan in de richting van je haargroei en trek de strip eraf tegen de richting van je haargroei in, kies niet voor suikerhars.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Epileren werkt geweldig maar je hebt wel een hoge pijngrens nodig. Probeer (als je een electrische epilator hebt) eventueel eerst met wat talkpoeder op je oksel dan glijd het beter.
Het zal de eerste paar keren toch nog wel pijn doen maar na een tijdje niet meer.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Ik zou het heel simpel laten harsen/waxen door een specialist, die heeft hier meer verstand van dan jijzelf.