Zijn er wellnesszaken met een floating tank in de buurt van Maastricht?

Ik ken alleen float plaza, maar dat is in Rotterdam. Ik kan daar vrij grote korting krijgen als ik mijn studentenkaart laat zien, maar die koting zou geheel tenietgedaan worden door de treinreis vanuit Maastricht.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
1.4K

Antwoorden (1)

Als je met de trein naar Rotterdam gaat, betaal je voor een enkeltje 23 Euro. Wil je ook nog terug, dan moet je korting 46 Euro bedragen, wil het rendabel zijn. Bovendien zit je ruim 2 uur in de trein om in Rotterdam te komen (1 maal overstappen)

Waarom ga je niet floaten in Thermae 2000? Daar zit je pakweg 10 km vandaan. Het is zeker dat daar ook aan floaten gedaan wordt, want op deze site staat dat op bepaalde dagen er geen gelegenheid is tot floaten. Ik neem aan dat ze dat er niet voor niets neerzetten.
http://www.kras.nl/vakantie/nederland/reis-51671/wellness-arrangement-zuid-limburg-thermae-2ooo

Hier de website met de prijzen en openingstijden.
http://www.thermae.nl/tarieven-en-openingstijden-sauna-en-wellness/

Thermae 2OOO
Cauberg 25-27
6301 BT Valkenburg aan de Geul

Veel plezier!