Eerst uitkleden en dan pas weer aankleden?
:-)
Maar ik denk dat je bedoelt waar je die kleding kunt krijgen?
Op veel plaatsen vind je winkels die daar in gespecialiseerd zijn... die verhuren kleding voor elke gelegenheid.. ik heb daar al vaak gebruik van gemaakt bijv. bij thema feesten.. Maar wellicht is marktplaats ook een optie? Daar wordt ook van alles aangeboden..In Brabant zitten ook caranavalswinkels.. weet niet of je daar in de buurt woont?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Als het makkelijk en snel moet, en dat haal ik uit de vraag. Als je een matrozenpakje hebt, lijkt mij de simpelste/snelste oplossing om de voorkant dicht te houden en aan de achterkant over de hele lengte, dus jack en broek, klittenband te maken, snel omgekleed, zo doet bijv Tineke Schouten het ook!
Veel plezier
P