hoe kom ik in een turkse vrienden club??

ik zie een turkse vrienden club waar ik ook bij wil horen ze zijn heel erg close en lachen vaak met elkaar en doen heel erg gek en zo ben ik ook maar ik vind het moeilijk om met ze in contact te komen hoe kan ik met ze om gaan??
(en ik ben zelf ook turks!)

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
1.2K
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ga eens op zoek naar een club met een gemengd ledenbestand. Komt je ontwikkeling ongetwijfeld ten goede.
HeerVoldemort
11 jaar geleden
vind het een goede vraag, zijn best wel moeilijke dingen.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ken je iemand persoonlijk uit het groepje? Zo niet, is het inderdaad heel moeilijk om in de (hechte) vriendengroep te komen. Overigens maakt het niks dat ze Turks zijn denk ik. Ik ben zelf ook Turk en zie veel verschil bij verschillende Turkse mensen, zoals je dit ook ziet bij andere nationaliteiten. Cultuur van het groepje is in dit geval relevanter dan afkomst lijkt me. Wat vinden ze leuk? Wat doen ze vaak? Kun jij je daar ook in vinden?

Antwoorden (2)

Moeilijk wordt dat als je öuder"wordt he. Als kleuter zeg je gewoon, ik ben Piet, hoe heet jij? en je bent vrienden.
Nu gaat dat zo makkelijk niet meer.
Begin met steeds als je ze ziet te groeten, gewoon "hallo"of zo. En dan ga je ens n opmerking maken, over wat ze doen of over een gewonnen of verloren wedstrijd, al dan niet voetbal. en zo langzamerhand leren ze je kennen en is de kans groot dat je in hun club bent voor je het weet

Toegevoegd na 39 seconden:
ppf heb ik de aanhalingstekens weer fout gedaan "ouder"dus

Toegevoegd na 23 uur:
Door die vriendenclub , in verwarring geraakt: als je een vrouw bent, en er zitten vrouwen in die club helpt t ook wel om eens n keer op te merken dat iemand zo leuk gekleed is
anneliez
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Een turk die Piet heet? Hehe...
anneliez
11 jaar geleden
Integratie heet dat;), ja ik zag het zelf ook, maar was even niet creatief genoeg om n turkse naam te bedenken;)
Maar het gaat om het idee he
Merhaba, ik ben lid van Wereldwijzer en daar bestaat voor elk land een forum, dus ook voor Turkije waar ik op ingeschreven ben.
U gewoon even aanmelden en u kan meedoen aan diverse forums. U kan zelf een vraag posten, zoals deze hierboven.
Çok yaşa.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Dat is niet de vraag. Ze kent al een club.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Dat weet ik, maar op dan forum kan ze vragen naar een club met haar interesse om zo makelijker in contact te kunnen komen, bv schilderen, naaien, enz, en beetje in functie van eigen hobby's of leefwereld.