Zijn body bulders wel gezond?

is dat wel goed voor je? kunnen ze wel normaal leven?
zijn ze sterk? hoe moet dat als ze ouder worden? moeten ze blijven trainen? (heel veel vragen dus

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
1.3K

Het beste antwoord

Het Belgisch kampioenschap bodybuilding in het Nederlandse Vlissingen heeft niet plaats gevonden. Geen enkele van de 20 deelnemende atleten in het Theater Arsenaal wilde nog aan de wedstrijd deelnemen, toen ze merkten dat er dopingartsen van de Vlaamse Gemeenschap aanwezig waren. De namen van de weggelopen atleten zijn genoteerd.

"Wij zijn aangekomen op het ogenblik van de weging van de atleten. Toen hebben ze allemaal hun kar gekeerd en zijn weggegaan", aldus Hans Cooman, dopingarts van de Vlaamse Gemeenschap. Driehonderd toeschouwers moesten zonder wedstrijd naar huis.
14 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Photoshopgedoe.. Je gelooft toch niet wat je ziet, kom nou...

Bodybuilden is heel gezond... Maar je kunt alles misbruiken, je kunt een auto ook gebruiken om er een aanslag mee te plegen zoals op Koninginnedag...

Maar bodybuilden is heel gezond...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Bodybuilders zijn geestelijk gezond en op hun lichaamsideaal is medisch niets aan te merken. Zolang ze clean zijn. Met anabolengebruikers is wel degelijk iets aan de hand, zeggen Britse psychologen.

Hoe zit dat nou met dat Adoniscomplex van Harrison Pope? Hebben alle bodybuilders daar last van? En de cardiofitnessers in de fitnesscentra? Hebben die ook last van de omgekeerde versie van anorexia, die Pope 'biggarexia' noemt? Dat waren de vragen die Britse psychologen zich stelden toen ze 137 mannelijke sportschoolbezoekers aan een test onderwierpen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Bodybuilders kunnen heel gezond zijn zolang ze hun resultaten via een gezonde weg bereiken.