Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Ik heb een probleem, ik heb rare blaasje nouja het lijkt zelfa een beetje op kippenvel rondom me penis en balzak t zijn heel veel kleine bultjes?

Ik heb rond om me penis en balzak kleine rare blaasje-bultjes het lijkt erg op kippenvel..
Ik weet niet wat t is ik ga maar naar de huisarts ermee maar als jullie nu weten wat het zou kunnen zijn hoef ik daar niet heen... Ik hoop op een heel snel antwoord!!
Alvast bedankt

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
1.8K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (3)

Dat zijn talgkliertjes als ik het goed begrijp. 20 % van de mannen heeft het.

Toegevoegd na 32 seconden:
Dus het is niet ernstig :)
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Nou de mijne heeft ook kippenvel,dat is niets bijzonders.Als het geen open wondjes zijn, dan hoef je nergens over in de war te zitten hoor.
(Lees meer...)
11 jaar geleden
Mijn reactie is: Wij zijn geen artsen. En zouden we artsen zijn dan moeten we nog kunnen zien wat het is en het kunnen onderzoeken. Verder kunnen we alleen advies geven en raden wat het zou kunnen zijn. Zoals genitale wratten bijvoorbeeld (bijvoorbeeld!!!). Als je dit nog niet zo lang hebt, ga er dan toch maar even mee langs de huisarts. Die kan jou ook medicijnen voorschrijven. Ook dat kan hier niet namelijk. :) succes ermee
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding