Ik ben heel de dag duizelig, verkouden, moeheid, hoofdpijn, oorpijn, koorts en ik kan niet tegen drukte. Weet iemand misschien wat ik heb? Ziekte??

Ik weet niet wat er met mij is.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
3.1K

Antwoorden (5)

Zou zo maar een flinke verkoudheid kunnen zijn, er zijn heel veel mensen ziek.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
probeer eens een simpele neusspray. (fysiologisch zout)

doordat je verkouden bent kan de druk op je oren duizeligheid veroorzaken.

hoofdpijn en oorpijn kan hier ook de oorzaak van zijn.
je holtes kunnen flink verstopt zijn met slijm (snot als het ware)

verder klinkt het als een verkoudheid m.i.

beterschap!!
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Griep misschien. Of oorontst
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Het zal een voorjaarsgriepje zijn. Heb zelfde symptomen.
Veel water drinken, Otrivine neusspray, pijnstiller, stoombadje met wat Vicks (10min) en slapen.
Beterschap!
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Het beste stoombad is gewoon een van heet water. Doe er geen vicks o.i.d. erbij, dat is alleen maar schadelijk voor je slijmvliezen.
Misschien kreeg je de symptonen je het vlak na bijv. een griepprik.Ik heb dit nl. vaker gelezen op internet.