Moet ik mijn buurman overtuigen dat hij ongelijk heeft?

de buurman had zilverpapier gebruikt voor mijn boiler te laten werken.
mijn vorige vraag was daar voor.
maar het was levensgevaarlijk.
hij is heel aardig maar wil nooit zijn ongelijk toegeven
hij noemt mij pruts einstein maar hij is het zelf.
ik ben niet handig dus het kan wel kloppen.
het gaat al 20 jaar zo.
ik wil hem ook eens raad geven.
maar hij wil het niet horen.
ik kan ook bijna niet boos worden.
door hem gaat er wel vaker iets mis.
en ik heb bij hem thuis eens alle vogels laten ontsnappen
door mijn schuld. en met het zagen in zijn tafel gezaagd.
per ongeluk.
dit krijg ik dan ook steeds te horen.
ook al is het 8 jaar geleden.
hij heeft bij mij ook de dakpannen verkeerd gelegd met
erge gevolgen. mijn kamera gesloopt. mijn brommer in de soep gereden. en meer.
toch is het nooit zijn schuld. door zijn praatjes.
ik geef mijn schuld wel toe.
het heeft een rare sfeer zo.

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
staan jullie soms model voor de Gamma-reklame? Dit doet me er wel zó aan denken.....;-)))

Het beste antwoord

Wordt het niet tijd dat jij alleen over de heg met je buurman een praatje maakt en verder zeker géén klussen bij elkaar doen.
Een eigenwijze buurman laten zeggen dat hij geen gelijk heeft is hetzelfde als water naar de zee dragen.
Spaar je energie en ga een eigen leven leiden.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Laat hem maar...

Wat je wel MOET doen is de link van www.goeievraag.nl doorgeven aan die arme man, dan leert hij misschien nog wel bij en komt hij binnenkort met excuses naar je toe...

Toegevoegd na 2 minuten:
en noem hem de genialeBrokkenmakerd...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Jullie zijn een mooi stel voor: Buurman en buurman!

Laat hem de antwoorden op je vorige vraag eens lezen, dan heeft hij wel door dat ie een prutser is!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Je hoeft iemand niet te overtuigen dat hij geen of wel gelijk heeft,gelijk hoef je ook niet te krijgen,gelijk heb je of heb je niet,en als je het hebt dan komt dat vanzelf naar voren op een later tijdstip.
Overigens ik hoorde vandaag dat er in Walbeck (Duitsland ) een boiler geexplodeer was (gisteren)en moest direkt aan jou boiler denken.