Mini.

Leek me het goede antwoord, maar zijn te weinig tekens. Toch is het echt waar.

Toegevoegd na 3 minuten:
Nog even het bewijs: 'light days' is een naam die OB gebruikt, dus ik neem aan dat je dat merk bedoelt.

http://www.obtampons.be/nl/ob-products/obprocomfort

Op de site staan bij de "pro comfort" productlijn de maten in de volgende volgorde: mini, light days, normal en super. Bij de "original" productlijn staan de maten normal, super en super plus. Van de "procomfort applicator" heb je normal en super.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ze zijn op zich even dik, maar de Light Days is iets langer en de Mini heeft een spitsere kop. Dus de Mini is de kleinste.
Amadea