Ik moet volgende week naar het ziekenhuis, maar ben mijn sponskaartje kwijt waar moet je deze aanvragen?

Het gaat om het ziekenhuis buiten mijn woonplaats

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
1K

Antwoorden (2)

Bel even het ziekenhuis wat je beste kan doen. Ik verwacht dat je op de dag van de opname een nieuwe kan laten maken.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
ja idd! je moet dan wel eerder gaan want soms duurt het lang daarzo
Geen probleem. je kan in het ziekenhuis aangeven dat je je ponskaartje kwijt bent geraakt en dan maken ze gewoon een nieuwe. Is mij ook eens overkomen.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Inderdaad, ga dan wel een kwartier eerder. Overigens hebben ze in ons ziekenhuis pas geleden de ponskaartjes afgeschaft ;-)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Wel je legitimatiebewijs meenemen en je ziekenfondskaart.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Haha annibo, dat lijkt me wel verstandig ja..
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Het ene ziekenhuis vraagt wel om je ponskaartje,een ander ziekenhuis weer niet.Ik ben bij 2verschillende ziekenhuizen in behandeling,maar bij het ene vragen ze een pons kaartje en in het andere niet.