Hoe kan ik mijn buikspieren goed trainen?

.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Heb je volgens mij, gezien je bijgevoegde avatar, niet nodig hahahahaha.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ja lekker, heb je je avatar veranderd..... nu slaat mijn opmerking natuurlijk helemaaaaal nergens meer op....

Antwoorden (5)

Ik heb een site gevonden met afbeeldingen van hoe je goed je buikspieren kunt trainen: http://www.bodystore.nl/buikspieroefeningen/buikspieroefeningen.php
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
trainen van je buikspieren is niet zo moeilijk, het is vaak een kwestie van afwisselingen...
kijk het volgende filmpje van buikspieren trainen en oefeningen...

http://www.youtube.com/watch?v=LcNPQ9xZE_4
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Sessies maken met een laag tempo, zo kweek je spieren!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Buikspieren trainen.
Leg je voeten plat op de grond en ga met je rug ook plat op de grond liggen. Doe je handen achter je oren en kom rustig omhoog met de bovenrug van de grond en zak weer rustig totdat je bijna weer met de rug op de grond ligt en dan herhaal je de beweging. Doe dit 20 keer.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
- Ga op je rug liggen en laat iemand je benen vasthouden.
Dan ga je zitten zonder je handen te gebruiken. En weer
liggen en weer zitten en weer liggen en....
- Ga op je rug liggen en gooi je rechterbeen in de lucht.
Laat hem weer vallen en til hem weer op. Dit tien keer.
Dan doe je het met je linkerbeen en dan met beide
benen.
- Ga aan een stok hangen met je benen van de grond en
zwaai je lichaam voorover over de stok heen.