is het slim om nu gaatjes te laten schieten ?

Ik ga 26 juli op vakantie voor 4 en een halve week. Nu wil ik een 2e gaatje laten schieten, het liefst voor vakantie. Is het wel verstandig om dat ander halve maand voor de vakantie te laten doen ? Of kan ik beter wachten tot daarna ?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Antwoorden (1)

Als je kan wachten tot daarna dan zou ik wachten.
Je weet nooit hoelang het duurt voordat ze echt helemaal dicht zijn.
Dat verschilt per mens, per situatie en zelfs het hoeveelste gaatje.