22 jaar en geen vriendin..

Ik ben 22 en nog steeds geen vriendin... Eerst maakte het me niet zoveel uit. Maar nu baal ik wel een beetje ervan. Want ik wil ook voelen wat liefde nou echt is. En gewoon een meisje in me leven hebben.

Ik hoor ook vaak van meisjes die ik goed ken "ow je bent zo leuk jongen, ik snap niet waarom je geen vriendin hebt.." Voor de rest is er ook niks mis met me ofzo, ik heb een bijbaan, zit op school hbo niveau en heb genoeg vrienden. Maar als zo iets gebeurd ga je jezelf wel vragen afvragen zoals wat moet ik nu doen? Is er mischien toch iets mis met me? Ik weet het gewoon ff niet meer..

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1.6K

Antwoorden (5)

Hey, Er is gewoon nog geen leuke vriendin op je pad gekomen ?.. En als ik zo hoor krijg je genoeg positieve reacties, Dus wacht nog maar even ... Het komt vast en zeker wel goed met jou !!!... !!

Robert
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Soms kom je gewoon niet de juiste mensen tegen. Als je op plekken komt waar je mensen leert kennen met dezelfde interesses (bijvoorbeeld muziek, hobby), heb je misschien al een grotere kans dat je zo meiden leert kennen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Sluit je aan bij een leuke studentenvereniging, grote kans dat je daar een leuk meisje treft.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Er is helemaal niets mis met jou, als anderen jou een leuke jongen vinden al helemaal niet. Je bent gewoon het juiste meisje nog niet tegengekomen en je bent nog maar 22 maar ik begrijp je wel.

Probeer gewoon (als je een leuke meid ziet) een praatje te maken uit jezelf en toon wat interesse, als het klikt kan je wat meer over jezelf vertellen en misschien haar uitnodigen leuke dingen te doen. Vooral jezelf niet opdringen....komt echt wel goed geloof me.

Succes
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Helaas bestaat er niet iets als liefde op bestelling.
maar je kan jezelf wel meer beschikbaar maken . dmv sport clubs, uitgaan, verenigingen en internetdaten.
zodat je gewoon veel vrouwen ontmoet en wellicht kom je iemand tegen.
zolang je gewoon jezelf bent komt het allemaal wel goed