Hoe kom ik van kriebel in mijn mond af?(door hooikoorts)

Ik had het altijd al bij paprika en kiwi, daarvoor ben ik allergisch en krijg kriebel in mijn keel, maar nu heb ik het ook door de hooikoorts, is daar iets tegen?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Antwoorden (3)

Ijsklontjes sabbelen om de zwelling en jeuk tegen te gaan, en bij je huisarts een allergiemedicijn vragen.

Het is per allergiepatiënt verschillend waar hij/zij goed op reageert, en dan nog is het ene jaar het andere niet. Er zijn allerlei verschillende medicijnen, maar in het kort komt het er op neer dat de meesten cetirizine, loratadine of fexofenadine bevatten. Het is even uitproberen wat bij jou het beste werkt.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Het drinken van koude melk helpt bij mij vaak, ook niet altijd. Heel vervelend, slik je al hooikoortspillen?
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Als ik een allergische reactie in mn mond /keel heb, gebruik ik: brood met boter en zout.
Dan is het zo weg.