als je een urgentie krijgt via een zorginstelling bij de gemeente zaanstad, is het dan de bedoeling dat je zelf reageert op woningen of afwacht?

mijn vriend heeft een urgentieverklaring, is het nu de bedoeling dat wij wachten tot ons iets wordt aangeboden of moeten wij zelf via woningnet reageren?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
1.2K

Het beste antwoord

Mijn ervaring is in de gemeente Zaanstad dat de woningbouw contact met je zal opnemen. Dit kan wel even duren tot een maximum van 6 maanden. Neem voor alle zekerheid even contact op met het SMT van de gemeente.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Zes maanden bij urgentie voor ze contact opnemen?
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
maar het is dus niet de bedoeling dat we zelf gaan reageren op woningnet?
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Sabrina: neem nu geen risico en bel ze NU. Waarom doe je dat niet gewoon, dan weet je het over 5 min zeker.

Andere antwoorden (2)

Als het een urgent geval is, verwachten ze vaak ook dat je zelf veel initiatief neemt. Dus ongeacht hoe urgent, kun je beter zelf aan de bel blijven trekken.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Neem even contact op, dit is te belangrijk om af te gaan van wat anderen zeggen hier:

Algemene vragen

Heeft u een vraag over uw inschrijving of over deze website? Mogelijk vindt u het antwoord bij Uitleg en informatie.

Voor vragen of klachten kunt u ook rechtstreeks contact opnemen met WoningNet:

Via e-mail
U kunt hiervoor het contactformulier gebruiken. Een bewijsstuk kunt u als bijlage meesturen. Wij beantwoorden uw e-mail binnen drie tot vijf werkdagen.
Telefonisch
Indien u direct een antwoord wenst op uw vraag, dan kunt u telefonisch contact opnemen met het Klantcontactcentrum van WoningNet op 0900 - 202 30 72 (€ 0,10 p/m). Wij zijn geopend van maandag tot en met vrijdag van 8.00 tot 17.00 uur.
Schriftelijk
Inschrijf- en wijzigingsformulieren kunt u sturen naar:
WoningNet
Postbus 158
1380 AD Weesp

Vragen over een woningaanbieding
Heeft u vragen over een woningaanbieding of over uw status bij een digitaal aangeboden woning? Neem contact op met de woningcorporatie die de woning aanbiedt.