als je een urgentie krijgt via een zorginstelling bij de gemeente zaanstad, is het dan de bedoeling dat je zelf reageert op woningen of afwacht?

mijn vriend heeft een urgentieverklaring, is het nu de bedoeling dat wij wachten tot ons iets wordt aangeboden of moeten wij zelf via woningnet reageren?

Weet jij het antwoord?

/2500

Het beste antwoord

Mijn ervaring is in de gemeente Zaanstad dat de woningbouw contact met je zal opnemen. Dit kan wel even duren tot een maximum van 6 maanden. Neem voor alle zekerheid even contact op met het SMT van de gemeente.

Als het een urgent geval is, verwachten ze vaak ook dat je zelf veel initiatief neemt. Dus ongeacht hoe urgent, kun je beter zelf aan de bel blijven trekken.

Neem even contact op, dit is te belangrijk om af te gaan van wat anderen zeggen hier: Algemene vragen Heeft u een vraag over uw inschrijving of over deze website? Mogelijk vindt u het antwoord bij Uitleg en informatie. Voor vragen of klachten kunt u ook rechtstreeks contact opnemen met WoningNet: Via e-mail U kunt hiervoor het contactformulier gebruiken. Een bewijsstuk kunt u als bijlage meesturen. Wij beantwoorden uw e-mail binnen drie tot vijf werkdagen. Telefonisch Indien u direct een antwoord wenst op uw vraag, dan kunt u telefonisch contact opnemen met het Klantcontactcentrum van WoningNet op 0900 - 202 30 72 (€ 0,10 p/m). Wij zijn geopend van maandag tot en met vrijdag van 8.00 tot 17.00 uur. Schriftelijk Inschrijf- en wijzigingsformulieren kunt u sturen naar: WoningNet Postbus 158 1380 AD Weesp Vragen over een woningaanbieding Heeft u vragen over een woningaanbieding of over uw status bij een digitaal aangeboden woning? Neem contact op met de woningcorporatie die de woning aanbiedt.

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord op die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100