Neem even contact op, dit is te belangrijk om af te gaan van wat anderen zeggen hier:
Algemene vragen
Heeft u een vraag over uw inschrijving of over deze website? Mogelijk vindt u het antwoord bij Uitleg en informatie.
Voor vragen of klachten kunt u ook rechtstreeks contact opnemen met WoningNet:
Via e-mail
U kunt hiervoor het contactformulier gebruiken. Een bewijsstuk kunt u als bijlage meesturen. Wij beantwoorden uw e-mail binnen drie tot vijf werkdagen.
Telefonisch
Indien u direct een antwoord wenst op uw vraag, dan kunt u telefonisch contact opnemen met het Klantcontactcentrum van WoningNet op 0900 - 202 30 72 (€ 0,10 p/m). Wij zijn geopend van maandag tot en met vrijdag van 8.00 tot 17.00 uur.
Schriftelijk
Inschrijf- en wijzigingsformulieren kunt u sturen naar:
WoningNet
Postbus 158
1380 AD Weesp
Vragen over een woningaanbieding
Heeft u vragen over een woningaanbieding of over uw status bij een digitaal aangeboden woning? Neem contact op met de woningcorporatie die de woning aanbiedt.