Waar vind ik een goede paragnost in utrecht ?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
2.7K
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
contradictio in terminus
AWM
14 jaar geleden
Er woont in Utrecht geen goede paragnost.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Nergens, en ook niet buiten Utrecht.
AWM
14 jaar geleden
Een overijverige moderator heeft bovenstaand antwoord van mij verplaatst naar hier. De beste man snapt er werkelijk niets van . Het enige juiste antwoord wordt "niet als antwoord" beschouwd.
SCHANDE!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
O wat vreemd ... ik vind jouw antwoord, dat er géén paragnost is, toch echt wel een antwoord, en geen reactie.
Maar maak je niet druk .... is slecht voor je bloeddruk :-)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Fout van een mod. om een perfect goed antwoord te verplaatsen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
inderdaad, dat van mij ook. Dus de 2 goeie antwoorden worden verwijderd, en de antwoorden die naar kwakzalvers verwijzen en linken mogen blijven staan. SCHANDE. Een vriend van me, chx hebben ze zo ook hier weg gepest vanuit de moderatie. En ik zit er zelf over te denken het hier ook voor gezien te houden.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Een goed paragnost bestaat niet.
Want als je een goede paragnost bent zou je de lotto goed kunnen invullen en 12 miljoen kunnen incasseren.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Om die een te vinden heb je een goeie paragnost nodig. En aangezien die niet bestaan, zou ik mijn zoektocht maar afblazen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Kun je en moderator zijn en onbevooroordeeld?
AWM
14 jaar geleden
Nee, Peter, maar je moet modereren op richtlijnen en vooroordelen mogen daar niet in meespelen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Maar doen ze dat ook niet?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
@Etab: zou behoorlijk saai zijn, dan wist ik vooraf wat ik zou gaan verwijderen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
@ Biertje,betekent dat,dat je in die onzin gelooft?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
@Peter: je hebt nog maar weinig antwoorden en reacties van me gelezen zie ik ;)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
KLopt,maar ik vind jou samen met Som wel de meest "menselijke"mods!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Gelukkig maar!

Antwoorden (7)

Kijk hier eens
http://diversen.aanbodpagina.nl/directe-hulp-per-telefoon
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
www.startpagina.nl daar is een hele pagina eraan gewijd... Daar kom je er wel een tegen...

Maar je kunt zo iemand ook bellen, dan maakt het toch niet uit waar die woont...

Ik ken geen paragnost die dat weet, helaas...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Hieronder een aantal adressen. Kan niet voor je beoordelen of deze allemaal betrouwbaar zijn.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
AWM
14 jaar geleden
Ik kan daar wel over oordelen.
Allemaal onbetrouwbaar....
Informeer eens bij de paragnosten vereniging.
Daar aangesloten, voldoen ze in ieder geval aan de normen van zo'n vereniging.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
http://www.allebedrijveninutrecht.nl/gids/1395/Paranormaal-centrum_utrecht/index.html
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Als je een paragnost bedoelt die echt buitenzintuiglijke waarnemingen doet en dingen ziet en weet die hij niet kan weten : die vind je nergens, want die bestaan niet.

Als je een charlatan bedoelt die erg goed is in zijn vak en je heel frappante, schijnbaar persoonlijke dingen kan vertellen als je niet al te diep nadenkt, raadpleeg je het beste het telefoonboek. Garantie tot de buitendeur.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
+1. Dat is wel heel veel garantie.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
+ 1. En fijn voor je dat je antwoord mag blijven staan :-)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ja, da's altijd weer een gok, he ?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Waarom? Het antwoord is gewoon juist,al zal dat niet ieders mening zijn!
Deze man woont en praktiseert in Soest is ook erg goed.