is uw baby rond de 8 maanden ook de hele dagen aan het huilen na de inenting tegen de mexicaansegriep?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Antwoorden (3)

ik heb geen baby meer maar misschien kun je beter even naar de huisarts en die vragen om advies want misschien ligt het niet aan de inenting
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Als de baby zoveel huilt, zou ik morgen even langs de huisarts gaan.
Op deze site kan niemand een diagnose stellen, laat staan geven.
Voor de baby en voor jezelf een geruststellende gedachten om morgen een afspraak te maken.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
die van ons is 14 maanden, maar heeft er totaal geen last van. rond de 37 - 40 weken krijgt een baby weer een sprongetje misschien dat hij/zij dat nu heeft? heeft de baby al tandjes? misschien komen deze wel door. De baby gaat meer kwijlen en krijgt rode wangetjes soms kun je het in de mond ook al zien aankomen (witte puntjes of verdikking in tandvlees)

kijk anders eens op zwangerschapspagina.nl daar vind je ook veel babyinfo en kun je deze vraag ook stellen.

groeten nico