Ik heb rode vlekjes op mijn arm, waardoor komt dit en hoe kom ik er vanaf?

Ik werd vanochtend wakker en toen zaten er opeens erg veel hele kleine rode vlekjes op mijn arm. Ik vroeg me af hoe dit komt en hoe ik het snel wegkrijg, alvast bedankt

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Het beste antwoord

Je hebt waarschijnlijk zonne eczeem, of warmte uitslag, de eerste kun je behandelen met cardiflor emulsie en de volgende keren dat je de zon ingaat, Urtizon te slikken.
De tweede kun je behandelen door in een koele ruimte te blijven en water te drinken.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Je kan ook sunblocker kopen, werkt ook, weet ik uit eigen ervaring.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ik heb goede ervaringen met Urtizon, maar er zijn inderdaad mensen die voldoende hebben aan een sunblock, de combinatie van beiden zal nog beter zijn, dus bedankt voor de aanvulling.
jodyenboyke
11 jaar geleden
Is Urtizon gewoon in de drogist te verkrijgen of alleen op recept?
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Urtizon kun je gewoon bij de drogist kopen.