Waarom heb ik soms de hele dag door een diepe slaap-ademhaling ?

Terwijl ik toch netjes 8 uur of meer geslapen heb.

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Diepe, rustige ademhaling, heeeel gezond!! Als ex roker ben ik jaloers!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik wil ooit nog eens een ex roker worden, maar het lukt niet zo..

Het beste antwoord

omdat je ontspannen bent...
geniet er van...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik geniet er van, maar het valt andere mensen wel op. In de rij bij de supermarkt bijvoorbeeld. Lijkt het net of er iemand ligt te slapen..

Andere antwoorden (2)

Dan lig je de hele dag te slapen...

Ik heb alleen een diepe-slaap-ademhaling in diepe slaap... Het is een snellere ondiep ademhaling, waarbij ik ongeveer 10% van mijn normale waakvolume aan lucht adem...

Vind je goede slaaptijden uit, zoek op het net naar een site die je daarbij kan helpen... Slapen kun je efficiënt doen en kort, of proberen er maar iets van te maken...

Zo vreemd dat mensen die ongeveer een derde van hun leven totaal aan zich voorbij laten gaan...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik slaap uitstekend, maar ik ga meestal ver na twaalven pas naar bed. Meestal wordt ik om 10 uur 's avonds moe, maar als ik opblijf gaat die vermoeidheid weer weg.
Kijk deze link even door

http://www.teleac.nl/beterslapen/index.jsp?nr=574728