Ik heb tijdens borstvoeding een knobbeltje in mijn borst vlakbij de tepel gekregen, na onderzoek van arts en echo geen duidelijkheid. Second opinion?

Dit knobbeltje zit er vanaf 4 maanden borstvoeding tot nu 8 maanden borstvoeding en nu 2 weken gestopt. Het word niet groter en niet kleiner. Een echo wees niets uit. Ik ben 19 jaar en heb geen risicofactoren dus de dokter acht de kans erg klein dat ik borstkanker heb. Ik maak me wel zorgen! Wat moet ik doen?

Weet jij het antwoord?

/2500

Heeft je arts er helemaal niets over gezegd? Bespreek het nog eens met hem en als hij je niet uit zichzelf doorverwijst, laat er dan zelf een andere arts naar kijken. Je moet hier geen risico's mee nemen. Beter een keer te veel naar de dokter dan te weinig.

een aanvulling op mijn voorganger: Zeker als er geen duidelijkheid is en jij je zorgen blijft maken een second opinion aanvragen ..alles uit laten sluiten en achterhalen waarom jij dat knobbeltje heb. sterkte.

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100