kun je voor de zomervakantie 5kg afvallen?

Overigens doe ik nu niet aan sport en let ik niet zo goed op wat ik allemaal eet :$ Ik wil best sporten zoals hardlopen o.i.d heb 2 avonden in de week beschikbaar om een activiteit te doen. Iemand tips welke het best werken om voor de zomervakantie 5kg af te vallen?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
1.2K
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Kijk eens bij www.valtaf.nl
Kun je goed zien wat je afvalt.
Wat je nog moet enz.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ja dat kan koolhydraten laten staan oa brood aardappels rijst pasta en bewegen sukses
Ritsuka
11 jaar geleden
of het mogelijk is hangt af van hoeveel je nu weegt. Als je 100 kg weegt, is 5kg afvallen iets simpeler als dat je maar 60 kg weegt.

Antwoorden (7)

5 kg moet te doen zijn door even op je eten te letten:
gezond eten, niet te weinig
alcohol, snacks en zoetigheid laten staan.

Toegevoegd na 12 minuten:
oef ik had een punt achter "weinig"moeten zetten, en alcohol met een hoofdletter. Dat was wat duidelijker geweest.
sorry
anneliez
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Niet te weinig alcohol ???? Dacht eerder: niet te veel alcohol.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Goed lezen Imane... Dat staat verdeelt over twee zinnen heb weinig slaat dus niet op alcohol...
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ooh, ja idd. Ik lees soms een beetje te vlot. Mijn fout :)
Je kunt ongeveer 0,5 kg geZond afvallen per week.
Het calorieen aanpassen naar ongeveet 1500 calorien werkt meestal effectief.
Verder wandelen een avond in de week wil goed effect erbij geven
Snelle pas! Of hardlopen

Suc6 ermee
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Dan ligt het er dus aan hoelang het voor de vraagsteller nog is tot de zomervakantie. Halve kilo per week betekent dat ze er 10 weken zoet mee is. Ik ben dan alweer terug van vakantie...
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Helemaal correct gezegt
Je kunt Noom downloaden als je een telefoon met apps hebt, een superhulpmiddel dat je heel concreet door eten en of bewegen je doel probeert te laten halen. Ik heb er erg veel profijt van gehad, 5kg moet lukken, hoe snel hangt van je huidige gewicht af. Hoe zwaarder je weegt, des te sneller je het af kunt vallen...
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Mijn all time favorite website link ik even hieronder.

Ik heb daar echt superveel aan gehad! Alle info die je nodig hebt, ook bijv. hoeveel calorieën je zou moeten eten en hoe je het beste je sporttijd kunt indelen, staat daar!

De belangrijkste tip: probeer niet té snel af te vallen; ik dacht dat ongeveer 10% van je lichaamsgewicht per week een goed streven is (dat wordt dus ook minder naarmate je lichter wordt!). Als je sneller probeert te gaan, heb je kans dat je je stofwisseling verstoort, met als gevolg dat het afvallen nog moeilijker wordt. Maar ook dat wordt op die site goed uitgelegd.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Het moet mogelijk zijn, maar vergeet niet dat hoe sneller je nu afvalt, hoe makkelijker het er straks weer terug aan zit.
Je kan als je wil (met weinig vet en minder calorieën eten, i.c.m. sporten) makkelijk 1kg per week afvallen.
Ik ben dit jaar met enkel een ander eetpatroon (en niks, maar dan ook niks snoepen) in de eerste 10 weken 10kg afgevallen. De volgende 10 weken kwam ik niet verder dan nog 5kg eraf, maar als je er ook bij gaat sporten moet het zeker lukken, zeker in het begin.

En lukt het niet, dan moet je daar zeker niet mee zitten. Niks mis met 5kg te veel :-)
11 jaar geleden
Drink alleen water, eet gezond en eet regelmatig. 3 gezonde maaltijden op een dag, probeer er een ritme in te brengen. Beweeg elke dag een half uurtje als het lukt en anders op die 2 avonden. Je kan bijvoorbeeld zwemmen, dan train je je gehele lichaam.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ga veel wandelen en ga op fittness. En eet pas als je echte honger heb, dan leef je ook langer.