Als ik 's ochtends wakker word ben ik altijd misselijk en heb ik hoofdpijn. Weet iemand wat dat kan zijn? Vaak zakt het in de loop vd dag weg.

Toegevoegd na 8 minuten:
Ja , ik eet en drink genoeg, slaap met mijn raam open, zonder licht, dat soort dingen zijn allemaal al overwogen namelijk.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ritsuka
11 jaar geleden
Eet en drink je wel genoeg op een dag? En slaap je wel lang genoeg?
Ritsuka
11 jaar geleden
Dan zeg ik ook huisarts, kan vanalles zijn

Antwoorden (1)

Inderdaad wat mn bovenbuurman zegt..even langs de dokter.

Wel kan het zijn dat je s,avonds veel zware hapjes eet of heel laat gaat eten , wat niet lekker is voor de spijsvertering.
en...drink je misschien meer als 1 glaasje alcohol ?
Dat kan ook invloed hebben op je maag en hoofd.