Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Gaat de bult nog weg van mij neus ?

4 maanden geleden heb ik een badminton racket op mijn neus gehad, ik kreeg toen een bultje die er daarvoor niet was, ik vraag me af of dit bultje nog wel weg gaat of de rest van mijn leven er nog op blijft..

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
4.3K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (1)

Een bultje op je neus door een klap ( in dit geval van een badmintonracket) van 4 maanden geleden kan duiden op een breukje in het neusbot.
Ben je er indertijd mee naar de dokter geweest?
Ik zou er toch nog even naar laten kijken.
Is het bultje inderdaad het gevolg van een breukje, dan is het goed weg te halen.

Ik heb ooit mijn neus verbrijzeld met een val, en mijn neus is zo mooi opgelapt dat je niet weet wat er ooit mee gebeurd is.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ik ben naar de huisarts geweest, die heeft er naar gekeken en er aan gevoeld, maar hij zei dat het zwelling was geen botbreuk en weer weg zou gaan. Maar zit er nu 4 maanden mee en het voelt hard aan als bot.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Toch weer even teruggaan naar de huisarts, en eisen dat er een röntgenfoto van gemaakt wordt. Het zou toch zonde zijn als jij met dat bultje rond moet blijven lopen, terwijl er wel degelijk iets aan gedaan kan worden!

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding