Ik heb heel veel spijt van mijn tattoos,Heb er tegen de 20,Waardoor ik me erg verminkt voel,Is dit product betrouwbaar?http://nl.profade.com/?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Antwoorden (1)

volgens de reviews die je op internet kan vinden heeft het bij bijna iedereen effect. Het probleem is alleen dat het tot 9 maanden kan duren voordat je het effect BEGINT te zien. daarbij komt dat het erg duur is (€70) en dat je daarvoor een voorraad hebt voor een maand, jij hebt bijna 20 tattoos dus zul je er een stuk minder lang mee doen. Ik kan ook GEEN positieve reviews vinden behalve op de eigen site. alleen onderzoeken die vermelden dat het een veelverkocht product is maar dat het niet zo goed werkt als andere middelen (die niet worden genoemd).