Heeft iemand ervaring met hoodia als hongeronderdrukker?

Positief of negatief?

Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
1.1K

Het beste antwoord

Ik heb een tijdje ( ongeveer 6 weken) Hoodia gebruikt om te zien of mijn bloedsuikerspiegel er door werd verbeterd toen ik last had van hypoglykemie en candida...
Hoodia schijnt te werken op het hersengebied dat de bloedsuikerspiegel 'regeert' waardoor het hongergevoel/behoefte aan suiker wordt onderdrukt...
De eerste twee weken gaf het wel een goed gevoel: mijn bloedsuikerspiegel werd niet hoger, maar ik had wel het gevoel dat hij hoger was, met als gevolg: minder trek (in zoet = snelle suikers), minder hoofdpijn, minder moe, betere concentratie.Maar na twee weken werd het effect minder en na 6 weken had ik er geen baat meer bij, ben ermee gestopt en heb het later niet meer geprobeerd...
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Jammer dat het uiteindelijk niet deed wat je hoopte. Viel je er wel van af?
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Nee ik ben er niet van afgevallen... daarvoor zou je het misschien langer moeten gebruiken...
Ik probeerde of het het hongergevoel/behoefte aan suikers dat ik door de hypoglykemie had kon onderdrukken...
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Bedankt Deva, misschien dat ik het eens probeer. Sterkte met je hypoglykemie!
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
gelukkig is het niet 'mijn' hypoglykemie...ik had er alleen last van..

Andere antwoorden (1)

Ja er is iemand is die ervaring heeft met hoodia als hongeronderdrukker.