Hoe stel je voor om 'friends with benefits' te worden?

'Friends with benefits' = vrienden die seksuele handelingen met elkaar verrichten zonder dat er sprake is van een officiële relatie.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
10.8K

Het beste antwoord

Natuurlijk kan je doen wat de voorgaande mensen schrijven. Na een tijdje niets meer van je laten horen bijvoorbeeld.

Echter als je een gentleman bent, en je voor lange termijn iets wilt, bespreek dit dan nog vóór je met iemand naar bed bent geweest.

Betreft dit een huidige vriendschap met een vriendin, waar je dit graag wilt invoeren, dan moet je echt héél goed drie keer nadenken of je dat wil gaan voorstellen. Wellicht ben je de vriendschap kwijt. Ik zou in dat geval een verhaal vertellen van een vriend die zo'n regeling had met een vriendin en kijken hoe ze reageert. Reageert ze ontzet; reageer dan ook zo. Reageert ze opvallend relaxt en inlevend, dan kan je zeggen dat je zelf ook weleens over zoiets denkt.

Overigens, zelf vind ik dat seks verbonden hoort te zijn met liefde. Niet alleen ivm emotionele schade die het kan toebrengen bij vrouwen vooral, maar ook als er per ongeluk iets misgaat, een kindje bijvoorbeeld. Maar daar dieper op ingaan behoeft een nieuwe vraag.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Er zijn sites waar je zulke vrienden kunt vinden :p. Hoe je dit zo aan een van je vrienden kunt vragen moet je aanvoelen denk ik :p
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Na de eerste paar keer seks het erover hebben. Of op de minder nette manier niks meer van je laten horen tot jij er behoefte aan hebt. Bovendien hebben de meeste mensen het al snel door of ereen relatie in zit of niet.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Gewoon open een keer bespreken.
Eerst natuurlijk polsen of de ander daar ook iets voor voelt.

Vooral dit soort relaties draaien helemaal om communicatie...

Bespreek dan de voorwaarden. Wat verwachtje van elkaar? Zijn het alleen booty calls of ook publiekelijk.
Wat als iemand een ander neukertje krijgt eenmalig of vaker... Hoe ga je daarmee om?
Hoe ga je om met gevoelens? Die gaan ontstaan hoogstwaarschijnlijk.
Bescherming? Hoe regel je dat? Wat ga je gebruiken, wanneer laat je je testen...

Het klinkt zakelijk. Maar het gaat hier om een persoonlijke relatie, je kan alles maar beter open op de tafel hebben liggen.

Zo kan je een mooie relatie creeren..

Enjoy.