is het goed voor je als sporter om in een sauna te gaan?

Toegevoegd na 19 minuten:
kan je er ook gewicht bij verliezen

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Antwoorden (4)

Bij heel veel sportscholen zit een sauna.
Als het niet goed zal zijn, dan zullen ze die ook niet hebben.
Volgens mij is het goed voor je spieren om na het sporten lekker de sauna in te gaan
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ja! Zeker! Het is goed voor je spieren . Het helpt mij eigenlijk bij het gewicht heffen.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Amadea
11 jaar geleden
Sinds wanneer mogen tienjarigen gewichtheffen?
Het is niet beter of slechter dan voor niet-sporters.
Je verliest wel wat gewicht, maar dat is vooral vocht.
Als je wilt afvallen: gezond eten en meer bewegen.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ik heb altijd gehoord dat je huid zich zo schoon kan maken en alle vaatjes zich kunnen reinigen als je veel zweet, je verliest wel zweet maar als je goed drinkt geeft dit geen problemen!