Waarom ontstaan mee-eters bij sommige mensen op dezelfde plek (bv. alleen op de neus) en veel minder (of niet) op de wangen of kin?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
1.5K

Het beste antwoord

Je huid is niet overal even vet. Vooral in je gezicht merk je dit verschil heel erg. De zogenaamde T-zone heeft veel last van mee eters en puistjes, de rest van je gezicht minder.

Probeer 's avonds je gezicht eens met twee watjes schoon te maken.

Met het eerste watje doe je de T-zone (kin + neus + voorhoofd), met het tweede watje de rest van je gezicht. Dan zul je zien dat het eerste watje een stuk viezer is dan de tweede.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Goed antwoord SonjaD, je was me net voor! +1

Andere antwoorden (1)

mee-eters ontstaan op plekken waar de huid veel talg produceert.
bij sommigen is dit alleen de neus, bij anderen ook het voorhoofd en/of de kin.
Rieneke1
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Allebei een plusje. Kopt helemaal dat dit met de talgproductie te maken heeft