Als dat normaal is op je werk zal de werkgever dat doen
ronron1212
13 jaar geleden
Dat hangt een beetje van de bedrijfscultuur af.

In principe zou ik denken dat het de collega's zijn die afscheid nemen van een collega.
En dus geld ophalen voor een kadootje en misschien een vlaai bestellen.

Het kan ook zijn dat het de "taak" is van de directe chef. Die heeft misschien wat meer organiseer-mogelijkheden.

Samen overleggen dus!!!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Binnen een bedrijf is vaak wel geregeld wat er gedaan wordt bij vrijwillig ontslag. Dit kan bijvoorbeeld door de office manager geregeld worden of door een personeelsvereniging of door de directeur zelf.
Er is dus geen hard antwoord op je vraag te geven, het ligt aan het bedrijf waar je werkt.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
je kiest zelf voor ontslag,dus waarom zelf niet je afscheid 'regelen' ? waarom een ander daar mee opzadelen ?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik werkte bij de Hema.
Toen ik weg ging had all het personeel iets geregeld.p
Dus ook dit manager/chef
Groetjes Tom
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Bij sommige bedrijven doet de personeelsvereniging dit!!