Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Hoeveel zal je nog groeien als je 16 bent?

Wat is het gemiddelde aantal centimeters dat jongens nog groeien als ze 16 zijn.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
877

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (1)

Gemiddeld ongeveer 6 cm. Zie: http://www.kindengroei.nl/site/index.php?id=36

Toegevoegd na 6 uur:
Gemiddeld 2-6 cm.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
ronron1212
11 jaar geleden
Geen antwoord
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Oh ga je me nu terugpakken? Waarom is dit geen antwoord?
ronron1212
11 jaar geleden
ik pak niets terug weet even niet waar je het over hebt heb je een slecht geweten? Maar lees je curve even goed.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ok, misschien is het handig om het een en ander even uit te leggen? Het is namelijk WEL een antwoord! Ik heb nog getwijfeld om 4 cm te zeggen maar aan de onderkant is het vooral 6. Maar ik zal het aanpassen.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Oja: ik had net in een reactie bij jou gezet dat het geen antwoord maar een reactie was en net daarna sta je hier en begrijp ik niets van 'geen antwoord'? Dat is ook geen duidelijke mededeling vind ik omdat het wel een antwoord was maar misschien niet helemaal goed.
ronron1212
11 jaar geleden
Vandaar dat ik bericht kreeg vraag verwijderd
ronron1212
11 jaar geleden
Met je toevoeging is het nu wel goed.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Oh maar dat heb ik helemaal niet aangevraagd hoor!! Ik heb in een reactie gezegd dat jij geen antwoord op de vraag gaf omdat je zelf eigenlijk een vraag stelde omdat je de vraag niet helemaal begreep. Het was meer een waarschuwing voor je ivm eventuele puntenaftrek ofzo maar ik heb het niet gemeld!
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
En omdat je als enige zei 'geen antwoord' en ik dat toen ook zei dacht ik dat je me aan het terugpakken was omdat ik geen antwoord op de vraag had gegeven ;-) Mijn excuses dus.
ronron1212
11 jaar geleden
geeft niet hoort bedankt.

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding