Wat zijn die strepen op mijn buik?

Telkens als ik een halfuurtje heb gezeten zitten er allemaal witte strepen dwars door mijn navel heen horizontaal. Kan iemand mij vertellen wat dit is??

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
2K
Amadea
11 jaar geleden
De afdruk van je broekriem? Of heb je het ook als je geen kleren draagt?
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Zo hoog zit mijn broek niet. Ook zonder shirt en broek blijft het gewoon komen.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Het zijn strepen van een paar milimeter
Ritsuka
11 jaar geleden
kan het van een huidrolletje zijn?
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
En wat mag een huidrolletje wezen?
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Wat zou een huidrolletje nou wezen...!? Goeie vraag!
Ritsuka
11 jaar geleden
ga zitten en buig helemaal voorover, kijk naar je buik. Nu heb je allemaal huidrolletjes.
Lijkt op een vetrol, maar je ziet ze alleen als je op een bepaalde manier buigt.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
En hoe weet ik dan precies dat het daar aan ligt. Gaat hier trouwens eerder over vetrollen die ik zie, dan huidrollen ;-)
Ritsuka
11 jaar geleden
als je zit, zit je dan rechtop of hang je wat onderuit? let eens op als je zit of je dan van die vetrollen hebt. Daar kun je ook van die strepen van krijgen.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Dan ligt het denk ik aan de vetrollen. Want precies tussen twee zit zo'n streep. Bedankt voor de hulp iedereen!
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
ik noem het altijd mijn unieke streepjescode ;-)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Dat heb ik nou nooit....maarja, ik buig dan ook dubbel als een strandbal, niet als een stuk pijp :lol:

Antwoorden (3)

Waarschijnlijk gewoon plooien waar de huid samen komt, is normaal
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Is het straie? Dat wordt veroorzaakt doordat je in korte tijd veel groeit en de huid niet zo hard mee kan groeien.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Amadea
11 jaar geleden
Striae zijn altíjd zichtbaar, niet alleen als je 30 minuten gezeten hebt!
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Striae op de buik is ook eigenlijk altijd verticaal ; met de 'groeirichting ' mee.
het kan zijn dat je de bloedvaten een beetje hebt afgekneld , als je voorover gebogen hebt gezeten? striae- lijnen zijn altijd zichtbaar en die worden bij mij ook niet wit na een tijd zitten.
Ik denk niet dat je er echt zorgen over hoeft te maken , en anders? jaaa nartuurlijk ! de dokter raadplegen!
doeg!