Kan mijn werkgever mijn ontslagen als ik het contract niet teken voor 1september ( hij wil ons 18procent opslag geven maar premies inhouden kan dit?

onze premies zijn onder andere baanvergoeding kledijvergoeding, en maaltijdcheques

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Waarom zou je niet tekenen? Je werkgever lijkt alles juist goed te willen regelen.

Antwoorden (2)

Als ik het simpel bekijk, hoeft hij jou dan niet meer te ontslaan, dan heb je zelf ontslag genomen.
Dat is de consequentie van niet tekenen.
anneliez
12 jaar geleden
Ik denk dat 18 % opslag geen slechte optie is.
Bij een volgende baan houden ze vaak rekening met het laatst verdiende loon.
Als die 18% genoeg is om kleding en maaltijden te betalen, kun je overwegen om akkoord te gaan.
Maar waarom laat je je niet gratis adviseren voor een arbeidsjurist bij de rechtswinkel?
Die hebben altijd goede adviezen.