Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Ik heb wel eens last van mijn kiezen, kan het kloppen dat je daar meer last van het als je ongesteld bent?

Ik heb vrij korte wortels en daarom snel last van overgevoeligheid. Nu valt het mij op dat ik vaker last heb als ik ongesteld ben. Kan dat er mee te maken hebben? Zoals de één b.v. last heeft van hoofdpijn of buikpijn? Ik heb dan dan vaak ook last van meerdere kiezen tegelijk.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Geef jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image

Het beste antwoord

Het is misschien last van je kiezen maar meer waarschijnlijk last van je tandvlees of beter gezegd, wat terugtrekkend tandvlees, erg pijnlijk. Ik herken het. Normaal weinig last en het is altijd erger tijdens de menstruatie.

Wat behoorlijk goed helpt is elke dag Q10 slikken. Ik ben vrijwel van de last af
(Lees meer...)
Summo
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Bedankt voor de tip!
Summo
13 jaar geleden
ik hoop dat je er iets aan hebt maar bij mij helpt elke dag zo'n capsule slikken echt. Als ik het een tijdje niet doe gaat het een paar weken goed waardoor ik dus nog nonchalanter wordt, tot ik ongesteld word en dan voel ik het meteen weer. De laatste tijd slik ik dus maar braaf.
Summo
13 jaar geleden
zie ook bijv deze link, maar dat gaat dus over tandvleesontsteking. Daar is dus iets over te vinden dat het erger is als je ongesteld bent, en het voelt als kiespijn.
http://www.parogron.nl/ppg_dparodontitis.php?id=19
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Bedankt voor jullie reacties!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik slik nu ook q10 en ben benieuwd naar het resultaat.

Andere antwoorden (2)

Als je ongesteld bent ben je in het algemeen wat gevoeliger, dus het kan goed zijn dat jij daardoor je kiezen wat meer voelt.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Het komt meer voor dat je met ongesteldheid gevoeliger bent voor iets.
Dat heeft met je hormonen te maken.
Misschien zijn jou kiezen jou zwakke plek en dan is dit heel goed mogelijk.
(Lees meer...)
13 jaar geleden
Deel jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image
logo van Kompas Publishing

GoeieVraag.nl is onderdeel van Kompas Publishing