Het heeft niets met slim te maken. Zelf draag ik nooit sokken en al helemaal geen pantys in schoenen of laarzen. Ook 's winters niet.
Dat is een persoonlijke voorkeur.
Om de kans op zweetvoeten te verlagen mag je noolt met vieze voeten in schoenen e.d. stappen. Dan zitten je voeten vol bacteriën en gaan gegarandeerd stinken door de warmte.
Dus of voeten eerst wassen of na het douchen wél sokken aantrekken.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dat hangt ervan af of het gaat om open of dichte schoenen. Als je voeten zweten en je loopt met blote voeten in dichte schoenen, dan gaat dat waarschijnlijk sterker ruiken dan wanneer je katoenen sokken draagt. En je kunt last krijgen van de wrijving. Maar gaat het om sandalen of slippers, dan is het natuurlijk geen probleem om daar met blote voeten op te lopen.
Amadea
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dichte schoenen gaan niet altijd ruiken. Je kunt er ook (antibacreiële)zooltjes in doen en deze regelmatig verversen. Dit is geen kritiek maar gewoon een tip ;-)