Waar kan ik een boek vinden over het plannen/organiseren en de omgang met ADD?

Ik zoek een boek waar ik bruikbare tips in kan vinden over het leren inplannen en organiseren van huiswerk, tijdschema's maken, dingen op orde krijgen ect.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (1)

Voor het leren inplannen van huiswerk kan ik je de 1blik agenda aanraden.
Ik heb hem net besteld voor mijn dochter, voor komend schooljaar, dus ik heb nog geen ervaring uit de eerste hand, behalve dan het doorbladeren en het lezen van de gebruiksaanwijzing, maar van anderen weet ik dat dit HEEL goed werkt. Je moet je wel aan de gebruiksaanwijzing houden, en daar misschien wat begeleiding bij vragen, zeker in het begin. Maar ik weet van kinderen die door deze agenda de grip op hun huiswerk weer hebben teruggekregen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Wat leuk om te horen! (lezen)