hoe komt het dat als ik huil me ogen en neus een beetje rood achtig worden, het is lelijk en irritant

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Het beste antwoord

Omdat je ogen en je neus geprikkeld worden als je huilt, en ja, dan wordt het weefsel rood.
Valt niets aan te doen, en iedereen heeft dat.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Jij vind het lelijk, maar dat is natuurlijk helemaal geen vaststaand feit.

Je ogen worden geprikkeld door de tranen en worden daardoor rood, na het huilen een koud washandje op je ogen leggen geeft al een fijn gevoel en het trekt sowieso snel weer weg.