Hinderlijke pijn aan grote teen

Ik heb sinds 2 weken een irriterende pijn aan de onder kant van mijn grote teen aan de rechterkant. Als ik er niets mee doe voel ik ook niets, alleen als ik echt loop. Het doet niet echt heel veel pijn maar het is wel echt irritant. Mijn teen is verder niets gekneust en er zit niets in. Weet iemand misschien wat dit is?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
1.3K
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Zit er iets in je schoen misschien?

Antwoorden (3)

Mischien gewoon geïriteerd, is het van binnen of buiten
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Mogelijk zit er een eksteroog aan te komen, dat is een soort eeltzweer, die veel voor kan komen aan de onderkant van de tenen en de hiel.
Mogelijk zie je een klein puntje zitten op de plaats waar het pijn doet, anders kan die nog komen.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Het kan ook neuropathische pijn zijn;

Lees de link eens op het gemak door. Hopelijk is het niet erg en zeker verder laten nakijken...