kan een puisje ook in je oorlel groeien?

ik heb zo iets hards in me oorlel, en als 'k erop druk doet pijn.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
1.2K
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
ja dat kan zeker het kan eigenlijk overal groeien heb in me leven al veel puistjes gehad overal. Oren mond binnen neus hoofd rug enz.
Ritsuka
11 jaar geleden
Heb je gaatjes in je oren?
HeerVoldemort
11 jaar geleden
Wat Ritsuka vraagt, vraag ik me ook af. Ik heb zelf al jaren gaatjes, en geen oorbellen meer in. Toch blijven de gaatjes al jarenlang, met of zonder oorknopjes ontsteken, dat voelt dan precies zo aan als jij zegt. (en ze groeien niet dicht)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
nee geen gaatjes

Het beste antwoord

Ja dat kan. Heb er ook wel eens last van. Het kan erg onprettig zijn. Maar je oren geregeld schoon. Als je toch een puistje hebt kun je bijvoorbeeld de control stick van Kruidvat gebruiken.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Jazeker. Tuurlijk kan dat.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ja hoor. Houd het gebied goed schoon en ga hem niet uitdrukken. Over een paar dagen heb je er waarschijnlijk geen last meer van.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ik had dit ook en bij mij werd het via een kleine operatie verwijderd.
Dit diende tot 2 maal toe herhaald te worden, omdat het vanaf de eerste maal niet lukte.