Heeft er iemand ervaring met de (oog)daglenzen van de winkelketen ACTION?Ze lijken me toch zo goedkoop om veilig te zijn.

Het is wel in een winkel te Antwerpen.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
10.9K

Het beste antwoord

Ik draag ze regelmatig (2 à 3 keer per week) bij het sporten, de rest van de tijd draag ik een bril. Ik sta onder jaarlijkse controle van de oogarts. Ik heb nergens last van, en mijn ogen zijn gezond. Dit is mijn ervaring en misschien heb je er wat aan.
Goedkoop wil niet zeggen dat het rotzooi is en andersom, dure lenzen zijn niet naar rato beter dan goedkopere.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Opzich zijn dit veilige lenzen, alleen als ze irriteren zou ik ze direct niet meer gebruiken. Dat kun jij als enige bepalen. Verder is de productiekwaliteit wat minder. Je zou er minder lang mee kunnen doen, en de scherpte is iets minder. Deze ervaring is gebaseerd op budget spul van de Kruitvat. Ik denk dat dit vergelijkbaar is.

Uiteraard zijn lenzen van een opticien beter. Deze hebben extra opties zoals luchtdoorlatend, of wat meer op maat gemaakt. Daarom heb ik toch gekozen voor dit.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik heb al jaren lenzen van de kruitvat, super goedkoop, zal inderdaad wel vergelijkbaar zijn met de Action.
Ik heb er helemaal geen last van of problemen mee, het enige nadeel is dat er dus helemaal geen controle op zit zoals bij de opticien, maar daar zou je zelf voor kunnen zorgen door gewoon elk half jaar of jaar of zo een afspraak te maken.