Bij welke winkel kun je slaapmaskertjes zonder al te veel naadjes kopen?

Een grappig printje vindt ik helemaal niet erg, maar het gaat mij vooral om een comfortabel maskertje, zonder van die naadjes.
Het is gewoon om makkelijker in slaap te komen. Mijn zusje wil het licht op de gang aan omdat ze anders niet kan slapen (?), en ik heb zo'n raampje in mijn slaapkamerdeur.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
2.2K

Antwoorden (4)

Bij bijna elke drogisterij en warenhuis. Lingeriewinkels (bijv. Hunkemoller) hebben ze ook.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
je kan ze kopen bij de hema, en ook online op internet, dus volop keuze...

http://www.beslist.nl/products/gezond_mooi/r/Slaapmasker/
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
De tuinen verkopen ze. http://www.detuinen.nl/

Je kan natuurlijk ook raamfolie kopen en dit op je raam aanbrengen. Hoeft niet zo duur te zijn. Dit kun je tegenwoordig overal kopen (gamma, praxis, leenbakker etc).

Ik heb een link toegevoegd waar je kan zien hoe je dit het beste kan aanbrengen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
C&A, H&M, Livera enz.