kan je zelf je tanden laten bleken?

ik heb niet echt witte tanden maar daar heb ik enorm spijt van, heeft iemand een idee hoe ik ze zelf een paar tinten lichter krijg, ik heb nu blokjesbeugel maar ik denk dat mn tanden een stuk geler zijn geworden sinds ik die heb. ik denk nu dat ik dan witte plekken krijg op mijn tanden. Ik gebruik wel 3d white tandpasta.. maar heeft dit ook effect gehad? volgens mij niet

Toegevoegd na 11 minuten:
ik wil het graag zelf kunnen doen? een vriendin doet het met zout maar werkt dit ook echt?

Toegevoegd na 12 minuten:
niet echt witte tanden is nog zacht uitgedrukt

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Gebit
Ritsuka
11 jaar geleden
Kun je beter laten doen zoiets
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Niemand heeft echt witte tanden! Tanden horen ook niet echt wit te zijn!
Ritsuka
11 jaar geleden
Ziet er ook heel nep uit
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Je kunt van ze lang zal ze leven nooit ZELF je tanden LATEN bleken. Of je bleekt ze zelf of je laat het doen.
paulus811
11 jaar geleden
En met een beugel kun je het zelfs niet LATEN doen. De bleeklepels passen dan niet waardoor je tandvlees verbrandt en mogelijk je beugel wordt aangetast.

Het beste antwoord

Wacht nog even tot je beugel eruit is, laat het daarna door de tandarts doen, dat geeft het beste resultaat, is dat te duur voor je, vraag dan wel aan je tandarts of je tandvlees gezond is en of je vullingen ervoor geschikt zijn, dat zijn 2 voorwaarden, waaraan je moet voldoen om een goed resultaat zonder problemen te krijgen, als je dat hebt gedaan en een positief antwoord hebt gekregen, kun je bij de drogist setjes kopen om je tanden te bleken, maar het beste en veiligste kun je bij de tandarts of mondhygiëniste je tanden laten bleken.

Toegevoegd na 11 minuten:
Niet gaan schuren met zout of andere schuurmiddelen, daarmee breng je onherstelbare schade toe. Het beste resultaat krijg je met de vloeistoffen in combinatie met de bitjes, maar dit is weer slecht voor je tandvlees, doe het dus goed, volgens de gebruiksaanwijzing, als je het doet.
Vraag echt aan je tandarts of je gebit hier geschikt voor is, een schoon, verkleurd gebit is minder erg dan een vernield gebit.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Er zijn hel veel tandbleeksetjes op internet verkrijgbaar in verschillende prijs ranges. Google op tandbleekset en je vindt wel wat. Zoek een merk/partij die je vertrouw en kijk of je er wat over kan vinden reviews enzo.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Het is mogelijk, maar je krijgt nooit zo'n goed resultaat. Als dat je je tanden bleekt

Bleken is de beste optie!