Hoe moet ik mijn elastiekjes dragen beugel?

Hoi, ik heb een vraagje. Ik heb aan mijn linkerkant achterste tand een slotje omdat die is doorgekomen , maar aan de andere kant niet (rechterkant) omdat die niet is doorgekomen. Dus ook geen slotje aan de achterste tand. Ik weet wel hoe ik de elastiekje aan de rechterkant moet dragen maar links dus niet. Hoe dragen/ droegen jullie toen jullie op dezelfde situatie als ik was/zijn

een jaar geleden
in: Gebit
1.8K
AnnBoo8146
een jaar geleden
Neem hierover contact op met je orthodontist. Hij/zij of zijn assistent(e) weten hoe in jij, met jouw specifieke gebit en beugel, de elastiekjes gedragen moeten worden. Breng je ze verkeerd aan, dan kan dat tot gevolg hebben dat de totale behandeling langer gaat duren of uiteindelijk geen effect heeft.

Geef als eerste antwoord